Dlouhodobou komunikační strategii pro dodavatele informačních systémů Komix bude vytvářet a realizovat PR agentura Margetroid Ivany Karhanové. Spolupráce přichází po tříměsíčním zkušebním provozu a má propagovat témata jako internet věcí, průmysl 4.0 či big data. Cílem je zaujmout desicion makery z oblasti retailu, výroby nebo financí. Zaměření bude na celostátní zpravodajské deníky, ekonomické týdeníky, televizi, rozhlas a marketingová média. Za Komix dohlíží marketingová ředitelka firmy Kamila Rychtaříková.
Mezi klienty agentury Margetroid už jsou Saxo Bank, Generali Investments CEE, Broker Consulting, FG Forrest, Adastra, Asociace českého tradičního obchodu, Asociace Segway či Diamonds International Corporation.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval