Komerční televize Nova provedla začátkem roku změny ve svém komunikačním týmu. „Firma se neustále vyvíjí a mění, a to jde ruku v ruce i s proměňováním marketingového oddělení. Nové oblasti vyžadují nové experty,“ předeslal k tomu Jakub Strýček, který marketingové oddělení Novy vede z pozice ředitele.

Barbora Dlabáčková
Na nově vytvořenou pozici head of communication se posunula Barbora Dlabáčková, která přišla na Novu v listopadu 2020 a dosud vedla PR tým zaměřující se na produktovou komunikaci. K této agendě teď přibyla zodpovědnost za interní komunikaci, trade marketing, eventy nebo korporátní komunikaci. Před příchodem na Novu byla partnerem v PR agentuře Best Communications.

Michal Prokeš
Tým produktového PR od ledna vede Michal Prokeš, který v oblasti komunikace a marketingu působí od roku 2008. Působil v komunikační agentuře Native PR, v letech 2012 až 2019 v komunikaci České televize a před nástupem na Novu řídil komunikaci Nadace České spořitelny. Rozšíření týmu je reakcí mimo jiné na přibývání nových formátů vznikajících pod značkou Voyo Originál a s tím potřebě komplexně a jednotně komunikovat ke všem relevantním cílovým skupinám.

Jakub Folauf
Marketing digitálních značek tedy Voyo, Nova.cz, Novaplus.cz a TN.cz má nově na starosti Jakub Folauf s cílem posílit budování samostatného brandu Voyo, zlepšit vnímání všech značek skupiny Nova a zefektivnit proces plánování kampaní - v digitálním prostředí i v televizním vysílání. Folauf dřív vedl marketingové oddělení Zonky a podílel se třeba i na budování značky Jägermeister.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
