Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Koncept třetího ročníku reklamního festivalu PIAF: ptáček se utrhl ze řetězu

Třetí ročník Prague International Advertising Festival (PIAF) proběhne v roce 2012 ve dnech 25. a 26. dubna a doprovodí ho kampaň se sloganem „Out of the box thinkers welcome“. Spolu s vizuální složkou má vyjádřit, že PIAF se vymyká z řady ostatních reklamních festivalů.

Mezinárodní porota posuzuje práce ve dvanácti kategoriích, které však na rozdíl od obecných zvyklostí pomíjejí rozdělení na mediatypy jako je televize, tisk či venkovní reklama. Ty nahrazuje kategoriemi zaměřenými na obecné principy komunikace bez ohledu na použité medium a na kreativní marketing a prodej. Speciálními kategoriemi jsou pivní reklama a reklama, kde zadavatelem je stát nebo jeho instituce.

Kampaň odstartovala spuštěním nového webu. Origami ptáček, který je maskotem festivalu, se různým způsobem osvobozuje od svého obvyklého umístnění v logotypu PIAF. Počítá se i s inzercí, internetovou reklamou a interaktivními aplikacemi. Každý ročník má jinou podobu, letošní je dílem pražské pobočky britské agentury VCCP, týmu pod vedením kreativního ředitele Dejana Štajnbergera.

Soutěž se otevře na počátku února. Začátkem dubna mezinárodní porota vybere shortlisty, vítězové budou vyhlášeni na slavnostním večeru 26. dubna.

Médiář.cz přinese z festivalu podrobné zpravodajství a komentáře, jako jsme referovali loni. Přinesli jsme také výběr nejlepších reklam na pivo.

Web PIAF, denní verze

Web PIAF, denní verze

Web PIAF, noční verze

Web PIAF, noční verze