Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Konec Politické střelnice zdůvodňuje Barrandov klesající sledovaností

Nové vedení televize Barrandov potvrdilo informaci Médiáře, že pořad Zuzany Bubílkové Politická střelnice (satirický týdeník, který běžel od začátku vysílání stanice v lednu 2009) končí (čeká jej poslední premiérový díl 28. října, pak v listopadu mají následovat čtyři sestřihy). „Máte pravdu, Politická střelnice bude na televizi Barrandov končit,“ odepsala PR manažerka stanice Martina Slavíková.

Konec cyklu vysvětluje neuspokojivým zájmem diváků.

„Trend sledovanosti je na podzim sestupný: první díl po letní přestávce vidělo 2,54 % diváků, avšak poslední z neděle 14. října již jen 1,73 % diváků [jde o rating - pozn. red.]. Zatímco v prvním pololetí činila průměrná sledovanost 2,6 % (to je 229 tisíc diváků nad 15 let), tak od září do poloviny října zhlédlo pořad v průměru 2,19 % diváků (192 tisíc osob),“ doplnila Slavíková.

Politická střelnice nicméně mezi původními pořady Barrandova neměla nejhorší čísla. Největší rozdíl mezi očekáváním a skutečným výsledkem přináší letos na podzim kulinářská show Recept na bohatství, kterou předchozí vedení za předchozího majitele dohodlo se slovenskou televizí Joj. Show vysílaná v Česku a na Slovensku už dva díly po startu měnila kvůli slabé sledovanosti vysílací čas.

Barrandovskou televizi v těchto týdnech od původních majitelů Tomáše Chrenka a spol. přebírá tým mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa. Připravit nové schéma trvá, proto se jeho Soukupovi lidi - generálním ředitelem je Robert Kvapil, programovým šéfem Marek Stoniš - zatím soustřeďují jen na drobné změny v nasazení pořadů.