Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Konektor dělá PR Milce a SazkaMobilu

V PR kampaních chce agentura využít vlivné lidi na sociálních sítích.

I takové drsňáky má prý oslovit jemnost Milky

I takové drsňáky má prý oslovit jemnost Milky. Lukáš Vincour z kapely Pipes and Pints. Foto: Milka

Komunikaci virtuálního operátora SazkaMobil a značky Milka nadnárodní společnosti Mondelez, nově zajišťují agentury PR.Konektor a Konektor Social z komunikační skupiny Konektor.

Volání od Sazky by měly propagovat formou PR v oblasti klasických, online a sociálních médií, se zaměřením na inovativní projekty a práci s influencery.

Pro Milku pak vznikla kampaň I v drsňákovi probudí jemnost – od poloviny srpna se v ní používají sociální média, diskusní fóra a také influenceři. Kampaň za agenturu vede Martina Harantová.