Jako „grafický kreativní inkubátor“ se prezentuje nové grafické a reklamní studio Remembership, které navázalo spolupráci s agenturním uskupením Konektor a sídlí v současnosti v jeho prostorách. Studio vzniklo původně jako studentský projekt a tvoří ho čtveřice grafiků Petr Rubáček, Matěj Peca, Martin Kozák a Michaela Dylová.
„Dlouho jsme přemýšleli o dílně pro mladé talenty, kterým bychom nabídli možnost stáže, a když jsme na to konečně vyčlenili místo, našel se celý kolektiv. Nejdřív jsme je několikrát přizvali ke spolupráci, teď si u nás najímají prostory jako v hubu a spolupracujeme dál. Je to takový ‚konektoří hub‘,“ řekl Médiáři kreativní ředitel Konektoru Martin Charvát.
Studio ale působí jako nezávislý subjekt a má i své vlastní klienty. „Všichni se věnujeme grafickému designu a fungujeme samostatně, ale s Konektorem máme úzkou spolupráci. Měli jsme možnost pracovat s ním na zadáních tendrů, kterých se Konektor účastnil, a můžeme se tak učit věci, ke kterým bychom se jinak tak rychle nedostali. Také nám radí a pomáhají s našimi projekty, zejména Martin Charvát, který je náš mentor,“ říká Petr Rubáček, kreativní a strategický šéf studia.
Mezi společné projekty Konektoru a Remembership patří například loňská kampaň Díky, trenére, pro kterou studio vytvářelo logo a vizuální styl, nebo komunikační aktivity českého výrobce vířivek Usspa. Vlastním dlouhodobým klientem studia je například projekt Plzeň 2015 - Evropské hlavní město kultury, kde se podílelo na řadě dílčích komunikačních aktivit, jež stále ještě probíhají. „Vytvářeli jsme například grafiku pro kampaň Festivalu světla a dalších akcí,“ popisuje Rubáček. (Festival světla se konal ve dnech 18. a 19. března 2016.)
Jinou vlastní zakázkou studia byl branding PR agentury Fenek včetně jejího loga.
Studio zatím nemá právní subjektivitu, podle Rubáčka by ji mělo získat zhruba do dvou měsíců.