Konektor pomůže MultiSportu oslovit nové cílové skupiny

Agentura pro klienta pracuje na PR, media relations, public affairs a krizové komunikaci.

MultiSport

Karta MultiSport je jeden z nejrozšířenějších pracovních benefitů souvisejících se sportem a zdravím

Společnost MultiSport Benefit připravuje novou komunikační linku ve spolupráci se skupinou Konektor. Ta jí od léta pomáhá budovat pozici odborníka na pracovní benefity, volný čas a wellbeing. Kromě toho budou spolupracovat i na oslovení nových cílových skupin, jako jsou rodiče s dětmi, či na náborové kampani.

Konektor bude mít v rámci spolupráce na starosti zejména služby spojené s PR a media relations, ale také v oblastech public affairs a krizové komunikace. Opřít se bude moci mimo jiné o zkušenosti s prací s daty, MultiSport má totiž díky široké uživatelské i partnerské sítě k dispozici detailní údaje o tom, jak Češi sportují. Kreativitu pak hodlá agentura ukázat při přípravě témat, kterými zaujme i méně aktivní sportovce.

Karta MultiSport je jeden z nejrozšířenějších pracovních benefitů souvisejících se sportem a zdravím. Nyní chce společnost svůj unikátní produkt lépe představit širší veřejnosti. „Nechceme být jenom karta pro lidi, kteří chodí do posilovny. Chtěli bychom lidem ukázat, že MultiSportka jim umožní dělat celou řadu aktivit od plavání přes kolektivní sporty až po návštěvy hradů a zámků a zasloužený odpočinek po náročném dnu. Chceme se více prezentovat jako odborník na benefity v široké oblasti sportu a relaxu a MultiSportku představit jako kartu pro každého, kdo se chce cítit dobře,“ popisuje Miroslav Rech, šéf společnosti MultiSport Benefit.

V komunikaci tak chce značka více vyzdvihnout přednosti karty pro zdraví, aktivní využití volného času nebo třeba socializaci. Zdůrazňovat pak bude i její přínos pro rodiny s dětmi, neboť ke každé MultiSportce lze vytvořit jednu doprovodnou a tři dětské karty. Využít ji lze třeba i pro vstup na řadu koupališť.

„Naším hlavním úkolem je pak celkové strategické uchopení komunikace a návrh koncepčního přístupu k jednotlivým tématům. K budování image značky v médiích využijeme i práci s daty, které má k dispozici. Chceme tím posílit vnímání MultiSportu coby autority v oblastech pohybu a volného času – a zároveň přiblížit lidem výhody karty pro ně osobně,“ vysvětluje Josef Holík z Konektor PR.

Jednou z mnoha oblastí, na kterých budou MultiSport s Konektorem spolupracovat, je i nábor. Opírat se přitom budou jednak o příběh samotné společnosti a jednotlivých členů jejího týmu, ale i o zkušenosti MultiSportu s oborem HR.

„Od spolupráce slibujeme posílení a upevnění vztahů s novináři a médii. V praktické rovině pak očekáváme, že nám Konektor pomůže například s edukací uživatelů a posílením brand awareness. Díky lepší komunikaci pak budeme moci poskytovat ještě lepší podporu našim partnerům,“ doufá Lukáš Krištof, marketingový manažer MultiSport Benefit.