O české a slovenské korporátní stránky potravinářského koncernu Danone na sociální síti Facebook se stará Konektor Social. Doplňuje tak sesterskou agenturu PR.Konektor, která pro Danone pracuje od ledna 2018. Správa Facebooku zahrnuje i intenzivní community management, v němž má Konektor Social doplňovat zákaznickou linku Danone, kam mohou zákazníci posílat dotazy.
„Kromě držení globální mise One Planet, one Health, která skupinu Danone prezentuje jako odpovědnou společnost, a kromě tematických kampaní, se zaměřujeme na téma kvality produktů, což vnímáme v dnešní době jako velkou výzvu. Aktuálně bojujeme s mýty, které se točí okolo mléčných produktů, nejsou ničím podložené a je jich plný nejen internet,“ přiblížil náplň spolupráce Jan Čadil, který projekt na straně Konektoru vede.
„Od spolupráce si slibujeme především využití potenciálu a znalostí sociálního prostředí, kde se chceme podělit o naší firemní kulturu a hovořit o tématech, která rezonují ve společnosti,“ doplňuje Agáta Kubíčková, manažerka interní a externí komunikace Danone.
Kromě měsíční správy se Konektor Social postará i o tematické kampaně. Jednou z prvních je kampaň ke 100. výročí vzniku moderní výroby jogurtu, ikonického produktu Danone. Další komunikační okruhy budou zaměřeny na kvalitu mléčných produktů a obecných mýtů, které mezi lidmi kolují. Nebudou chybět ani témata environmentální či z dění v Danone.
PlayStation zpropagují Kazma či Herdyn
Zmíněný PR.Konektor od října zajišťuje také kompletní PR servis herní značce PlayStation. Jako nová agentura se bude starat o vztahy s médii v Česku a na Slovensku. Agentura bude mít v první řadě na starosti komunikaci chystaných her, jako je novinka Death Stranding či pokračování The Last of Us. Cílem bude i větší publicita značky a jejích titulů mimo herní média.
„Rádi bychom se dostali do ještě širšího povědomí občasných hráčů, tedy lidí, kteří na herních konzolích netráví každý den dlouhé hodiny. Strategie, kterou pro nás připravil PR.Konektor, kombinovala klasické PR nástroje i integrovanou komunikaci propojenou s influencery,“ přiblížil Jan Vavřík, PR & event manager z českého zastoupení Sony. Na občasné hráče má Sony plán cílit virtuálním malováním Concrete Genie či remakem akční adventury MediEvil.
Influencery, které si PR.Konektor vezme při propagaci na starost, vybrala jeho sesterská agentura The Hive. Patří mezi ně bavič Kamil Bartošek alias Kazma, streamer na Twitchi Vojtěch Fišar alias Agraelus, Pavel Mikeš alias Herdyn činný na YouTube a na Twitchi a také René Dang.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
