Konektor připraví kampaně pro Preciosu, charitu Znesnáze21 či Iniciativu pro zálohování

Skupina hlásí desítku nových klientů, pro část z nich zajistí integrovanou komunikaci.

Preciosa

Jedním z nových klientů Konektoru je Preciosa

Komunikační skupina Konektor hlásí desítku významných klientů, které získala od začátku letošního roku. Díky nedávno dokončené integraci pro řadu z nich zajistí služby z několika oblastí.

Charitativní platformě Znesnáze21 pomůže s digitální komunikací a spoluprací s influencery. Pro značku Preciosa připraví vícekanálovou náborovou kampaň. Pro Iniciativu pro zálohování, kterou tvoří pět nápojářských společností, které usilují o zavedení plošného systému zálohování na PET lahve a plechovky, pak Konektor zajišťuje kompletní správu sociálních sítí, strategické plánování PR a media relations. Stojí kromě toho i za tvorbou webu iniciativy a kreativy, která si pohrává s prvky asociujícími udržitelnost.

I přes větší propojení pracují nadále jednotlivé agentury Konektoru na některých kampaních samostatně. Konektor PR například navázal spolupráci s telekomunikační společností WIA, které pomáhá budovat pozici na trhu poskytovatelů internetu a dalších IT služeb.

Konektor Digital zase rozjel spolupráci s Time is Ltd. Pro tento startup Jana Řežába vytváří content story platformy, která pomáhá společnostem s větší efektivitou spolupráce a komunikace. Kromě toho připravuje i obsah na její sociální sítě a spolupracuje také na redesignu jejího webu.

Hned na několika kampaních bude Konektor Digital spolupracovat s Konektor Influencers. Kombinaci digitální komunikace a influencer marketingu připravuje třeba pro zmíněnou charitativní crowdfundingovou platformu Znesnáze21 či pro společnost Polymed, která vyrábí zdravotnické prostředky.

Dlouhodobě Konektor pracuje mimo jiné pro Microsoft, Jelen, Dáme jídlo, Mondelez, Heureku, Nvidii, Stock, Zoot, Sazku, Oriflame či Danone.