
Majitelé komunikační skupiny Konektor: zleva David Růna, Petr Rydl, Jaroslav Duroň, Rostislav Starý
Komunikační skupina Konektor se přestěhovala do nových kanceláří na Praze 1, z Karlova náměstí 17 se přesunula na adresu Klimentská 10. Zároveň integrovala všechny své služby pod jednu značku. Pod jedním brandem Konektor tak nabízí komplexní komunikační řešení zahrnující PR, reklamu, digitální marketing, spolupráci s influencery i lobbying. Skupinu majetkově ovládají Jaroslav Duroň, David Růna, Petr Rydl a Rostislav Starý. Kancelář má také na Slovensku a je rovněž členem sítě nezávislých komunikačních agentur Eurocom Worldwide. Letos se Konektor stal členem tuzemské Asociace komunikačních agentur (AKA).

Aktuální logo skupiny Konektor
Formálně pod značkou Konektor působí agentury Konektor PR (dřív PR.Konektor), která se specializuje na public relations, Konektor Campaigns (dřív reklamní agentura Konektor), působící na poli reklamy a nadlinkové komunikace, Konektor Digital (dřív Konektor Social), zaměřená na digitální komunikaci, sociální média a content marketing, Konektor Influencers (dřív The Hive), která pracuje s influencery, a The Ship, která poskytuje služby v oblasti public affairs.

Konektor PR

Konektor Campaigns

Konektor Digital

Konektor Influencers
V Konektoru momentálně pracuje přes pět desítek odborníků na zmíněné různé oblasti komunikace. „Na každou kampaň či projekt přitom Konektor staví ideální tým podle potřeb klienta, který, je-li to přínosné, dále rozšiřuje o specialisty v oblasti komunikace nebo i mimo ni, například sociology či multimediální umělce. Tento přístup pomáhá bořit stereotypy a rozšiřuje pohled na možná řešení,“ uvádí Rostislav Starý, jeden z majitelů.
„Stejně, jako se stírají hranice mezi disciplínami, neexistují žádné bariéry ani mezi našimi týmy. Potkáváme se v jedněch kancelářích a na každém projektu pracují ti nejlepší napříč skupinou,“ tvrdí Jaroslav Duroň.
„Výhodou Konektoru je, že disponuje ideálně velkým týmem s různými odbornostmi. Dostatečně velkým, aby zaručil zastupitelnost na jednotlivých pozicích a výběr těch nejlepších, pro daný projekt, ale zároveň dostatečně komorním na to, aby bylo možné hlídat synergie a hledat příležitosti napříč komunikačními kanály a projekty,“ dodává Petr Rydl.
Konektor dlouhodobě pracuje pro klienty Microsoft, Jelen, Dáme jídlo, Mondelez, Heureka, Nvidia, Stock, Zoot, Sazka, Oriflame či Danone.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
