
Agentura The Hive loni pro NUK zajišťovala spolupráci s influencery v kampani na podporu pitného režimu
Značka úklidových pomocníků Spontex a značka kojeneckého zboží NUK si pro pomoc s komunikací vybraly agentury Konektor Social a The Hive. Agentury ze skupiny Konektor Place budou zajišťovat správu sociálních sítí i spolupráci s influencery.
„Agentury nám budou trvale pomáhat s komunikací na sociálních sítích, kterou navíc příležitostně podpoříme spoluprací s influencery. Právě v této oblasti už máme společné zkušenosti díky loňské úspěšné kampani značky NUK na podporu pitného režimu dětí,“ popsala Jarmila Jeřábková, brand activation and trade marketing manager, která se o obě značky stará. „Pro značku budeme například hledat ambasadorku maminku, která postupem času představí široký rozsah produktů – od miminek až po batolata,“ popsal Patrik Rychlý z agentury The Hive.
U značky Spontex mají agentury Konektor Place za cíl zaměřit se na komunikaci snadnějšího, efektivního a ekologického úklidu. „Díky celkovému oživení feedu a přesnému cílení reklamy chceme nejen zvednout počet fanoušků, ale zároveň je aktivně zapojit a vytvořit z facebookové stránky živou síť pro diskusi mezi všemi příznivci snadného i ekologického úklidu,” dodala Aneta Horáková z agentury Konektor Social.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
