Agentura Konektor Social získala jako nového klienta obchod s kancelářskými potřebami Activa. Tomu nově spravuje sociální sítě hned tří značek. Jsou to luxusní psací potřeby, diáře, zápisníky a doplňky Bibelot, designové psací potřeby Lamy a tradiční značka prestižních psacích potřeb Parker.
„Všechny tyto značky nabízí specifické produkty – luxusní i designové. Konektor Social nám proto pomáhá na Instagramu i Facebooku oslovit přesně ty uživatele, kteří podobné produkty dokážou ocenit a dělají jim radost, ať už v práci, ve škole nebo ve volném čase,“ popisuje spolupráci Karolína Hamzová z Activy.

Jeden z vizuálů Konektor Social pro Aktivu

Jeden z vizuálů Konektor Social pro Aktivu
„Bibelot, Lamy i pera Parker jsou srdcovky, které si zaslouží péči a pozornost. Hodně se zaměřujeme na kvalitní fotoprodukci, kterou se ve finále rozhodl klient používat i pro další účely,“ doplnila Barbora Stará z Konektor Social.
Likér, whiskey i gin
Agentura zároveň rozšířila dosavadní spolupráci se společností Stock Plzeň - Božkov. Vedle dlouhodobé správy sociálních sítí pro značce Baileys, pro který Konektor Social pracuje několik let, se od listopadu bude znovu starat i o Johnnie Walker a Gordon’s Gin.
„S výsledky Konektor Social na sociálních sítích Baileys jsme dlouhodobě spokojeni. Proto jsme se týmu rozhodli svěřit i další dvě mezinárodní značky, které v Česku distribuujeme. Věříme, že pod jejich vedením společně oslovíme s whisky Johnnie Walker a Gordon’s Gin širokou základnu tuzemských spotřebitelů,“ uvedl Ondřej Balvín ze Stocku.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
