Agentura Konektor Social získala jako nového klienta obchod s kancelářskými potřebami Activa. Tomu nově spravuje sociální sítě hned tří značek. Jsou to luxusní psací potřeby, diáře, zápisníky a doplňky Bibelot, designové psací potřeby Lamy a tradiční značka prestižních psacích potřeb Parker.
„Všechny tyto značky nabízí specifické produkty – luxusní i designové. Konektor Social nám proto pomáhá na Instagramu i Facebooku oslovit přesně ty uživatele, kteří podobné produkty dokážou ocenit a dělají jim radost, ať už v práci, ve škole nebo ve volném čase,“ popisuje spolupráci Karolína Hamzová z Activy.

Jeden z vizuálů Konektor Social pro Aktivu

Jeden z vizuálů Konektor Social pro Aktivu
„Bibelot, Lamy i pera Parker jsou srdcovky, které si zaslouží péči a pozornost. Hodně se zaměřujeme na kvalitní fotoprodukci, kterou se ve finále rozhodl klient používat i pro další účely,“ doplnila Barbora Stará z Konektor Social.
Likér, whiskey i gin
Agentura zároveň rozšířila dosavadní spolupráci se společností Stock Plzeň - Božkov. Vedle dlouhodobé správy sociálních sítí pro značce Baileys, pro který Konektor Social pracuje několik let, se od listopadu bude znovu starat i o Johnnie Walker a Gordon’s Gin.
„S výsledky Konektor Social na sociálních sítích Baileys jsme dlouhodobě spokojeni. Proto jsme se týmu rozhodli svěřit i další dvě mezinárodní značky, které v Česku distribuujeme. Věříme, že pod jejich vedením společně oslovíme s whisky Johnnie Walker a Gordon’s Gin širokou základnu tuzemských spotřebitelů,“ uvedl Ondřej Balvín ze Stocku.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
