
Jedním z projektů Skanska Residential je Radlický dřevák
Komunikační skupina Konektor od října spravuje digitální obsah rezidenční divizi developerské společnosti Skanska, která zároveň mění název na Skanska Residential. Agentura má v rámci spolupráce na starosti kreativní obsahovou a výkonnostní strategii, tedy komplexní správu sociálních sítí Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, ale také projektově TikTok. Developerovi pomáhá budovat pozici odborníka a trendsettera v oblasti zeleného developmentu.
Hlavním cílem komunikace na sociálních sítích je oslovovat tři cílové skupiny. Těmi jsou současní a potenciální kupci, a zároveň lidé, kteří pořízení vlastního bydlení dlouhodobě zvažují. Na profilech Skanska Residential chce agentura využít vlastní originální obsah společně s tvorbou Reels a kvalitním community managementem, s cílem zvýšit afinitu a engagement potenciálních kupců. Konektor dále navrhl formát příspěvků Humans of, který vychází z příběhů spokojených majitelů bytů. Cílem je tak proaktivně zapojovat publikum a dlouhodobě s ním prohlubovat vztah pomocí soutěží a interaktivních příspěvků.
Konektor je v oblasti sociálních sítí dlouhodobým partnerem společnosti Skanska. Ke loňského konci roku 2022 připravila agentura nadčasový koncept. Kromě toho spolupracuje také s divizí Skanska Property, jednotkou komerčního developmentu, pro kterou kromě správy sociálních sítích zajišťuje tradiční PR služby.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
