MOL, jeden z největších provozovatelů čerpacích stanic v Česku, navázal spolupráci s agenturní skupinou Konektor. Ta má na starosti korporátní i produktovou komunikaci, a to včetně media relations, monitoringu médií či krizové komunikace. Prioritními tématy jsou nový věrnostní program MOL Move, podpora značky Fresh Corner a prémiových paliv.
„Od spolupráce s Konektorem si slibujeme posílení vztahů s novináři a médii,“ uvedl Martin Pavlíček, vedoucí komunikace společnosti MOL Česká republika. „Naším hlavním úkolem je celkové strategické uchopení komunikace a návrh koncepčního přístupu k jednotlivým tématům,“ doplnil Alfréd Schubert, account manager ze skupiny Konektor.

Název na webu se mění na Hrot24
Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Po roce od ChatGPT
Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Končí i v Událostech, komentářích
Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Od pondělí 4. prosince
Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Tři finalisté na jedno místo v radě