Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

V úterý 19. dubna konference Jak lépe prodávat a nakupovat reklamu na internetu

Akce je určena jak menším a středním klientům, tak obsahovým serverům, které nemají masovou návštěvnost, zato zajímavé publikum.

Po úspěchu analytické debaty o hromadném nakupování a slevových serverech v Česku Ty slevomaty [fotogalerie] server Médiář.cz srdečně zve na další svou mikrokonferenci.

Nese název Jak lépe nakupovat a prodávat reklamu na internetu, podtitul je Mediální agentury vs. reklamní tržiště.

Datum, čas a místo konání akce: úterý 19. 4. 2011, 19.15, prostor Hub, Drtinova 10, Praha 5.

Banner konference o internetové reklamě

Program akce je určen jak menším a středním klientům, tak obsahovým serverům, které nemají masovou návštěvnost, zato zajímavé publikum. Představíme několik inovativních modelů prodeje, nákupu a měření účinnosti internetové inzerce.

Promluví o nich zástupci společností, které takové modely zvolily jako efektivnější ve srovnání s klasickým, který na českém internetu léta funguje (a ne každému vyhovuje). Moderátorem a zároveň protiváhou prezentujících bude v diskusi známý Tomáš Řehák, dlouholetý šéf OMD Digital.

Diskuse se zúčastní a svou firmu budou reprezentovat:

  • Jan Galgonek (AdExpres)
  • Martin Švarc (Adform)
  • František Peterka (AdMarket)
  • Marko Zekič (AdTaily)
  • Miroslav Steinbach (CRM Target)

Průběh akce je následující: každý z účastníků nejprve odprezentuje svůj model, následuje hodina až hodina a půl diskuse, kterou bude řídit Tomáš Řehák jako “dáblův advokát” a nechá do ni samozřejmě vstoupit kohokoli z publika.

Vstupné na akci činí 500 Kč, splatných při příchodu. V odměnu za to věnoval každý z účastníků stylovou cenu, tudíž každý z účastníků může vyhrát reklamní kampaň na tom kterém serveru zdarma (rozsah takových kampaní přiblíží každý z panelistů na začátku diskuse).

Zájemci a zájemkyně, hlašte se prostřednictvím následujícího formuláře. (Jména sbíráme pouze kvůli losování, e-maily kvůli případným nutným organizačním sdělením.) Těšíme se na vás.

Registrace byly uzavřeny, akce již proběhla. Děkujeme za zájem.