
Programu přihlíželo zaplněné hlediště. Foto: Vojta Herout
Médiář.cz uspořádal další ze svých mikrokonferencí, tentokrát na téma placeného obsahu českých médií. Přiblížila pohledy a zkušenosti těch, kteří už obsah vytvářejí díky předplatnému, a to nejen na webu. Mezi osmi desítkami přihlášených - hostí i vystupujících - byli zástupci firem a institucí Atmedia, Český rozhlas, ČTK, Economia, HBO, Isifa, Mafra, Mediapoli Group, Mladá fronta, TV Nova, Piano Media, TV Prima, Ringier Axel Springer, Seznam.cz, Supraphon, Tablet Media, Telefónica či UPC.

Akce proběhla v prostoru Era svět na pražském Jungmannově náměstí. Foto: Vojta Herout

Martin Cepek se poprvé na veřejnosti představil v nové roli manažera placeného obsahu televize Prima. Foto: Vojta Herout

Martin Cepek. Foto: Vojta Herout

Ze Slovenska přijel promluvit Andrej Miklánek, ředitel placených služeb televize Joj. Foto: Vojta Herout

Andrej Miklánek. Foto: Vojta Herout

Publikum. Foto: Vojta Herout

Přihlíží Petr Majerik, šéf mediazastupitelství Atmedia. Foto: Vojta Herout

Programem provázel šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Foto: Vojta Herout

Přihlíží František Malina a Leoš Pohl z televizní skupiny Mediapoli, a Jiří Hojgr. Foto: Vojta Herout

O placení za hudbu na internetu pohovořil předseda představenstva OSA Roman Strejček. Foto: Vojta Herout

Miroslav Motejlek ohlásil mimo jiné záměr koupit vydavatelství Economia. Foto: Vojta Herout

Miroslav Motejlek a Petr Skočdopole. Foto: Vojta Herout

Miroslav Motejlek a Petr Skočdopole. Foto: Vojta Herout

Petr Skočdopole. Foto: Vojta Herout

Podívat se přišel i šéfredaktor iDnes Michal Hanák. Foto: Vojta Herout

Aleš Borovan mluvil o svém placeném obsahu na Borovan.cz. Foto: Vojta Herout

Dosavadní výsledky systému Piano Media přijel ze Slovenska představit Dávid Puha. Foto: Vojta Herout

Dalibor Balšínek mluví o svém projektu Echo24. Foto: Vojta Herout

Dalibor Balšínek mluví o svém projektu Echo24. Foto: Vojta Herout

Dalibor Balšínek. Foto: Vojta Herout

Dalibor Balšínek na závěr vylosoval výherkyni ceny, na průběh losování dohlížel Marek Prchal. Foto: Vojta Herout

Simona Licehamrová z Atmedia vyhrála roční předplatné Forbesu. Foto: Vojta Herout
Další fotografie najdete na Facebooku.
MIKROKONFERENCE PLACENÝ OBSAH V ČESKÝCH MÉDIÍCH
- Kdy: úterý 21. 1., 9.30-12.00
- Kde: Era svět, Jungmannovo náměstí 767, Praha 1
Na akci vystoupili:
- Martin Cepek, čerstvý ředitel rozvoje služeb TV Prima (předtím šéf placených kanálů v CME (majiteli konkurenční Novy), předtím šéf české pobočky HBO)
- Andrej Miklánek, ředitel sekce placeného obsahu slovenské televize Joj
- Roman Strejček, Ochranný svaz autorský (přiblížil, jak se vede domácí službě MusicJet a jak se spolupracuje s hudebními službami na internetu: Google Play, iTunes, Rdio, Deezer, Rara, 7digital a nejčerstvěji Spotify)
- Miroslav Motejlek a Petr Skočdopole, Motejlek.com (řeč byla o úspěšném předplatném na webu i tištěné publikaci Motejlek.art, také o tom, že Motejlek s investorem Ondřejem Tomkem by rádi převzali vydavatelství Economia)
- Aleš Borovan, Borovan.cz
- David Puha, Piano Media
- a nakonec Dalibor Balšínek, bývalý šéfredaktor Týdne a naposled Lidových novin, představil svůj nový projekt pro web a tablety Echo24.
Mediálním partnerem akce byl tabletový týdeník Dotyk vydavatelství Tablet Media.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
