Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Konica Minolta přibírá Wunderman a na PR potvrdila DDeM

Agentura Wunderman Thompson zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Konica Minolta na dodavatele reklamních služeb s konceptem Inteligentní kancelář. Cílem agentury je v nové kampani přiblížit české veřejnosti služby určené pro digitální transformaci firem s důrazem na jejich využití v běžných pracovních situacích. Spolupráce potrvá do roku 2022. Konica Minolta vedle toho dál spolupracuje s brněnskou Arkadií.

 „Vítězná nabídka nás oslovila konceptem Inteligentní kanceláře, který představuje hlavní pilíř komunikace. Ten v sobě zahrnuje většinu našich inovačních technologií, na nichž chceme stavět svoji reputaci. Konica Minolta už totiž dávno není pouhým dodavatelem tiskových zařízení, ale plnohodnotným poskytovatelem IT služeb,“ řekl Petr Lupač, marketingový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.

„Pomocí tématu Inteligentní kanceláře chceme upozornit na problémy, se kterými se musejí firmy běžně potýkat,“ řekl Tomáš Burka, group business director Wunderman Thompson. 

Hlavními komunikačními nástroji budou online bannery a reklama na sociálních sítích. „Na začátku se chceme soustředit primárně na online reklamu. Ta nám umožní přímé směřování publika na stránky kampaně a další obsah, který bude jednotlivá sdělení podrobněji vysvětlovat. Počítám rovněž s úzkým provázáním reklamních aktivit s PR komunikací, kterou pro nás zajišťuje agentura DDeM,“ upřesnil Petr Lupač.

Agentura DDeM ve výběrovém řízení obhájila pozici jediného dodavatele PR služeb pro Konica Minolta a naváže na dosavadní sedmiletou spolupráci. Cílem na další tři roky je profilovat Konica Minolta nejen jako dodavatele tiskových zařízení, ale také jako lídra v oblasti inovací.

DDeM zajistí Konica Minolta kompletní mediální servis, včetně řízení komunikační strategie a vedení PR kampaní. „Změnu vnímání značky Konica Minolta chceme opřít zejména o inovační technologie, které jsou vyvíjeny v České republice a povědomí o tom má jen nejužší odborná veřejnost,“ řekl Michal Dolana, managing partner DDeM. 

DDeM založili Miroslav Dinga a Michal Dolana v roce 2003. Je členem APRA a poskytuje strategické poradenství v oblasti public relations a marketingové komunikace. Mezi její další klienty patří finanční skupina České spořitelny, energetická skupina Innogy, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Nokian Tyres nebo Český plynárenský svaz.