Sdružení automobilového průmyslu osvěžuje vlastní časopis, ten nově nese název Český autoprůmysl. Vycházet má pětkrát ročně (jako dvouměsíčník vyjma letních měsíců, během letních prázdnin, kdy mívají automobilky celozávodní dovolené, vznikne speciální vydání věnované vítězům soutěže Podnik roku v českém automobilovém průmyslu), zatím v nákladu 1.000 kusů a sdružení ho bude distribuovat zdarma. Křest má dnes 13. února.
Navazuje na Zpravodaj automobilového sdružení, dvouměsíčník, který vycházel 17 let a byl určen výhradně pro management a další čtenáře ve zhruba 150 firmách sdružení. Změnou přístupu k vlastnímu periodiku chce sdružení zprostředkovat témata oboru širší veřejnosti.
Prohlédněte si první číslo Českého autoprůmyslu
Sdružení předsedal Martin Jahn, který změnu časopisu inicioval, nyní je to Bohdan Wojnar, šéfredaktorem nového časopisu je Miroslav Konvalina, v minulosti zpravodaj Českého rozhlasu a šéf Radiožurnálu, později mluvčí několika ministrů. „Martin Jahn mě loni požádal, abych od základu změnil vnější a vnitřní komunikaci tohoto významného automobilového sdružení. Ve druhé polovině roku jsme nastavili nově komunikaci vnitřní, se členskými firmami, a nyní plynule přecházíme k cílenější vnější komunikaci,“ přibližuje Konvalina.