Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Kooperativa si na podlinku vybrala Loosers

Agentura má zajišťovat eventy pojišťovny po dobu několika let.

Kooperativa pojišťovna ze skupiny Vienna Insurance Group si v tendru na dodavatele podlinkových (BTL) aktivit vybrala agenturu Loosers. Tříkolové výběrové řízení bylo vyhlášeno letos v březnu, zúčastnilo se jej 11 agentur. Loosers budou zajišťovat eventové aktivity Kooperativy v dlouhodobém horizontu několika let. „Čeká nás komplexní práce na jednotlivých eventech a dalších BTL aktivitách od kreativního návrhu akce až po samotnou realizaci,“ uvedla Iva Bízová, ředitelka a spolumajitelka agentury.

Vítězství v tendru Kooperativy znamená další rozšíření portfolia klientů, pro které Loosers zajišťují zábavní řešení spojené s konkrétní značkou (branded entertainment). Mezi takové projekty aktuálně patří třetí ročník plážového kina pro značku Aperol (Rémy Cointreau), grilovací roadshow pro značku Pe-po (Severochema) nebo série zážitkových zájezdů pro Mazáky Šeráky, tedy zákazníky Pivovaru Holba.