Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Köppl jako výkonný ředitel Empresa Media skončil

Podnik Jaromíra Soukupa opustil klíčový manažer. Teď pomáhá státu s Chytrou karanténou.

Daniel Köppl. Foto: Empresa Media

Daniel Köppl. Foto: Empresa Media

Z vydavatelství Empresa Media odešel jeho dosavadní výkonný ředitel Daniel Köppl. Mediální podnik, který od jara celý vlastní Jaromír Soukup a pod nějž kromě řady tiskovin spadá i televize Barrandov, opustil Köppl ke konci srpna. „Můj přínos už v danou chvíli nemohl být větší. V milé shodě jsme došli k tomu, že další spolupráce už dál nedává smysl,“ řekl Médiáři.

Köppl působil v Emprese sedm let. Přišel tam na jaře 2013 na místo šéfredaktora tehdy vznikajícího oborového týdeníku MarketingSalesMedia. Rok nato se stal ředitelem redakcí, pár měsíců poté klíčovým manažerem vydavatelství. „V Emprese se snažíme o jednu podstatnou věc, kterou můžeme nazvat třeba jako rovnováhu rozvoje. Klíčovým segmentem, na který se přitom soustředíme, byla vždy dvě média – televize a tisk,“ charakterizoval před časem svůj přístup. Televizní produkce Barrandova nyní stojí převážně na pořadech Jaromíra Soukupa a také moderátora Honzy Musila. V oblasti tisku teď Empresa Media avizovala několik speciálních odnoží stávajících titulů Týden a Sedmička, předtím ale zredukovala Týden a Exkluziv na měsíčníky, ukončila Instinkt, Faktor Soukup, Top dívky i Popcorn a zmíněný MarketingSalesMedia prodala.

Od začátku letošního září Köppl projektově spolupracuje na systému Chytré karantény, společné aktivity ministerstev zdravotnictví a obrany. Působí tam jako koordinátor komunikace.