Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Köppl pro nový Soukupův časopis MarketingSalesMedia nabírá lidi ze zrušených titulů Economie

Konkurence týdeníku Marketing & Media, nový časopis MarketingSalesMedia má začít vycházet na přelomu dubna a května.

Daniel Köppl, rok 2001. Foto: ČTK

Daniel Köppl, rok 2001. Foto: ČTK

Bývalý dlouholetý šéfredaktor týdeníku Marketing & Media Daniel Köppl připravuje po vydavatelství Empresa Media mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa podobný časopis MarketingSalesMedia, zaměřený na lidi s rozhodovacími pravomocemi. Do nového týmu přivádí redaktory, s nimiž donedávna dělal pro konkurenční vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly.

Ke Köpplovi už přišli bývalý šéfredaktor časopisu Trend Marketing Bohuslav Bohuněk či exšéfka magazínu Regal Radana Čechová. Mluví se také o příchodu dalších bývalých šéfů úzce specializovaných titulů Economie. Divizi odborných časopisů nedávno Economia zredukovala, čemuž předcházel střet o další směřování B2B titulů, po kterém Köppl z vydavatelství po 13 letech odešel.

Trend Marketing a Regal byly mezi šesti ztrátovými časopisy, které se Economia začátkem letoška rozhodla zavřít a většinu jejich obsahu přesunout do Marketing & Media. Nový Soukupův magazín tak bude konkurovat především týdeníku Marketing & Media, který od března vede Václav Sochor.

Marketing & Media zakládal Köppl v Economii na přelomu let 1999 a 2000 jako konkurenci časopisu o reklamě a médiích Strategie, z něhož tehdy odešel, též s částí týmu, v době, kdy se Strategie měnila z měsíčníku na týdeník.

První vydání chystaného časopisu MarketingSalesMedia má vyjít zhruba za měsíc - Empresa Media oznámila, že bude k dispozici na přelomu dubna a května letošního roku. „Nicméně již ve velmi blízké době se objeví první konkrétní aktivity tohoto titulu,“ uvedlo vydavatelství. Mohlo by jít o odborné semináře a konference, dnes už standardní součást aktivit specializovaných titulů tištěných i internetových. Empresa Media se už mediálnímu trhu začala věnovat v nedávno spuštěné sekci portálu Týden.cz nazvané Mediamania.

Nový magazín cílí na čtenáře, kteří přicházejí do styku s obchodními aktivitami ve firmách, primárně pro obchodní a marketingová oddělení. „Výzkumy v poslední době jasně ukazují, že pozornost vedení firem se obrací od klasického marketingu k obchodním oddělením a oddělením na pomezí marketingu a obchodu. Přesně na tento trend novým titulem reagujeme,“ uvedl v oficiálním prohlášení Köppl.

„Naším cílem je přinášet informační servis lidem, kteří ve firmách mají na starosti nejen marketing, ale mají i odpovědnost nebo spoluzodpovědnost za prodeje. Ať už jde o segmenty rychloobrátkového zboží, služeb nebo produktů dlouhodobé spotřeby. Jsem rád, že tento titul dostal příležitost ve vydavatelství, které na rozdíl od řady jiných vidí budoucnost tištěných médií optimisticky,“ doplnil. Soukup vydává časopisy Týden, Instinkt, Sedmička, Popcorn, Top dívky a Animáček a provozuje televizi Barrandov.

Köppl kromě práce pro Soukupa od února publikuje v internetových titulech Insider a Aktuálně.cz vydavatele Centrum Holdings.