Publicista Miloš Čermák má novou rubrikou ve 168 hodinách Nory Fridrichové. Jeho satirické okénko #sorryjako, pojmenované po hlášce premiéra Andreje Babiše, vystřídalo Malostranské korekce Miroslava Koreckého. Tato rubrika v publicistickém nedělníku České televize skončila po 15 letech. Čermák navazuje na formát Koreckého: i on za doprovodu pouťové hudby glosuje aktuální dění v tuzemské politice.
Mediální matador Čermák do roku 2019 působil jako šéfredaktor iHNed.cz, dnes píše komentáře hlavně pro Seznam Zprávy. Společně s moderátorem a publicistou Luďkem Staňkem se věnuje několik let také standup comedy.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden