Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

KoresponDance má od Mr. Krisse také kreativu

Agentury Konektor Place zajišťují komunikaci festivalu současného tance KoresponDance.

KoresponDance. Foto: Martin Suchánek

Tanečník Kristián Mensa je hlavním tváří akce KoresponDance. Spolupráce Konektoru s Mensou byla postavena na netradičním formátu nazvaném open dance battle pro soutěžící z celého světa přímo pod vedením samotného Mensy. Toho se zúčastnili tanečníci z USA, Alžírska i Evropy. Souboj vyhrál tanečník ze San Diega, který si tak zajistil letenky a postup do finálové top 16 v londýnském battlu Open Your Mind. Organizátoři počítají s organizací dance battle s Mensou i pro příští rok. Agentura The Hive ho s KoresponDance propojila ještě před jeho úspěchem na soutěži Eurovision, kde doprovázel zpěváka Mikolase Josefa. Foto: Martin Suchánek

Agentury The Hive, Konektor Social a PR.Konektor z uskupení Konektor Place druhým rokem pomáhají zviditelnit mezinárodní festival současného tance v Česku KoresponDance ve Žďáru na Sázavou. Kromě komunikační strategie a PR (pro festival i pro barokní zámek Žďár na Sázavou je připravuje PR.Konektor) a výkonnostního marketingu na sociálních sítích (o něj se stará Konektor Social) opět ke spolupráci přizvaly influencera a tanečníka Kristiána Mensu. Ten byl zapojen nejen do komunikace festivalu, ale nově dostal možnost se kreativně zapojit už při přípravě programu a konceptu celé akce. Agentura The Hive ho vybrala pomocí vlastního nástroje Robee, který umožňuje nalézt vhodné influencery pro kampaň podle jejich vlastní typologie a dosahu.

„Kriss bude doufejme i v příštích několika letech naším dvorním ambasadorem. Popularizace současného tance pomocí mladých talentovaných lidí, kteří mohou díky sociálním sítím ovlivnit mladší část populace, je pro nás velmi důležitá. Díky dobře zvolené marketingové strategii, komunikaci a díky Mensovi, jsme letos dosáhli přes 6.100 návštěv jednotlivých performancí, což je od loňska nárůst o víc než 25 %. A to nepočítáme návštěvnost pražské části festivalu. I počet účastníků doprovodného programu, zahrnujícího zejména různorodé workshopy a experimentální battle, opět stoupl,“ uvedla mluvčí festivalu Michaela Kessler.