Korporátní komunikaci Mondelez zajistí Native PR

Továrna Mondelez v Opavě-Vávrovicích

Továrna Mondelez v Opavě-Vávrovicích

Ve výběrovém řízení na zajištění korporátní komunikace a public affairs pro české zastoupení výrobce a prodejce cukrovinek Mondelez International zvítězila agentura Native PR. Nahradí tak EMC. Úkolem Native PR bude strategická i taktická podpora v uvedených oblastech, mimo jiné i zavádění nových projektů v oblasti společenské odpovědnosti a udržitelnosti či employer branding. Spolupráce zahrnuje český, slovenský a částečně i maďarský trh. Na straně agentury se o nového klienta budou starat Michaela ŠimkováKateřina Matásková. Manažerkou korporátní komunikace Mondelez je Gabriela Bechynská.

Mezi klíčové značky Mondelez v Česku patří čokolády Milka, Cadbury, Côte d’Or, lokální pak Figaro, Opavia, Milka, BeBe Dobré ráno či Kolonáda.