Ve výběrovém řízení na zajištění korporátní komunikace a public affairs pro české zastoupení výrobce a prodejce cukrovinek Mondelez International zvítězila agentura Native PR. Nahradí tak EMC. Úkolem Native PR bude strategická i taktická podpora v uvedených oblastech, mimo jiné i zavádění nových projektů v oblasti společenské odpovědnosti a udržitelnosti či employer branding. Spolupráce zahrnuje český, slovenský a částečně i maďarský trh. Na straně agentury se o nového klienta budou starat Michaela Šimková a Kateřina Matásková. Manažerkou korporátní komunikace Mondelez je Gabriela Bechynská.
Mezi klíčové značky Mondelez v Česku patří čokolády Milka, Cadbury, Côte d’Or, lokální pak Figaro, Opavia, Milka, BeBe Dobré ráno či Kolonáda.

Nová značka přijde v dubnu
Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Po "vlně reakcí od veřejnosti"