
Dana Dvořáková. Foto: Telefónica O2
Telekomunikační operátor Telefónica O2 Czech Republic zřizuje k 15. květnu nové oddělení Korporátní komunikace, z pozice ředitelky ji povede Dana Dvořáková.
Ve své nové roli bude Dana Dvořáková zodpovědná za PR, za oblast společenské odpovědnosti (CSR) a Nadaci O2. Bude reportovat přímo generálnímu řediteli a zároveň se stane jedním z členů Executive Committee.
Dvořáková dřív působila v korporacích na českém i slovenském trhu - Ahold, Unipetrol, České Aerolinie, VÚB a Český Telecom.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje