
Tereza Kosáková
Do vedení komunikace pro kreativní skupinu Brainz Studios nastoupila v únoru Tereza Kosáková. Z pozice PR a marketingové ředitelky bude zodpovědná za komunikační strategii všech složek Brainz Studios a posílení pozice kreativní skupiny na zahraničním a tuzemském trhu. Zaměří se také na celkovou popularizaci přístupů a technologií, jimž se studia pod vedením Štěpána Kleníka, Martiny Trnky Vaňkové a Robina Pultery věnují.
Kosáková do Brainz přechází z britského velvyslanectví, kde tři roky působila jako zástupkyně vedoucího tiskového oddělení se specializací na digitální diplomacii. Stála za twitterovým účtem britského velvyslance Nicka Archera, PR koordinací stoletých oslav ambasády v Thunovském paláci nebo videem Christmas Actually, za něž získala Českou cenu za PR.
Digitální kreativní skupina Brainz zavedla nový koncept jednotlivých studií loni na podzim, přičemž agentura Brainz změnila název na Brainz Disruptive a z Brainz VR se stalo studio Brainz Immersive. První se věnuje především budování značek a transformaci jejich komunikace, druhé nabízí komplexní služby v oblasti rozšířené a virtuální reality. Skupina zahrnuje i startupové projekty jednotlivých studií.
Mezi klienty skupiny jsou Škoda Auto, Ikea, Národní galerie, Staropramen, Karlovarské minerální vody, Sodexo nebo L’Oréal.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
