Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Košík: Téma prodává 18.000 výtisků

Šéf Mafry poprvé promluvil o fungování nového časopisu.

Štěpán Košík. Foto: Vojta Herout

Vydavatelství Mafra Andreje Babiše šéfuje Štěpán Košík. Foto: Vojta Herout

Nový časopis Téma vydavatelství Mafry prodává aktuálně kolem 18.000 kusů. Na konferenci Forum Media to řekl předseda představenstva Mafry Štěpán Košík. „Po čtyřech číslech to hodnotíme jako výborný výkon. U prvního čísla jsme měli cíl deset tisíc, dosáhli jsme dvanácti. Prodejní cíle projekt naplňuje,“ řekl. Inzerce je prý také dost. Pátečník Téma začal vycházet 3. října, v nákladu 75.000 kusů. Stojí 25 Kč.