Online supermarket Košík.cz začne do tří měsíců rozvážet na Opavsko. „Zájem o službu v regionech stále roste, denně odpovídáme na spoustu dotazů o dostupnosti a zapisujeme žádosti o rozšíření závozových lokalit. Ve své podstatě můžeme říct, že každý týden posouváme naše hranice o kousek dále,“ prohlásil Jakub Šulta, ředitel Košíku. Celkem Košík pokrývá 63 % koupěschopné populace, v řádu několika měsíců by chtěl dosáhnout 75% pokrytí.
Před čtyřmi měsíci ohlásil Košík.cz regionální expanzi na Moravu i do Čech, která měla pokrýt dvě třetiny kupní síly Česka. K dubnu letošního roku zveřejnil Košík.cz výsledky plánovaného rozšíření služeb - v počtech objednávek je stále nejsilnějším regionem tradičně Praha, odkud přichází 60 % objednávek. Morava tvoří 22 % a zbytek Čech 18 %. Z mimopražských regionů nejsilnější Ostravsko, který vykazuje 10 % podílu objednávek. „Start v regionech byl velmi rychlý, výrazně větší než při prvním launchi, což bylo jistě dáno i načasováním před Vánoci a podporou televizní a rozhlasové kampaně,“ komentuje Šulta. „Výsledkem toho všeho bylo, že jedinou limitou růstu počtu objednávek byla naše kapacita,“ dodává.
Zájem je o čerstvé a regionální potraviny
Rozdíly obsahu nákupního košíku v jednotlivých regionech nejsou podle Šulty příliš patrné, stále prý platí, že největší zájem je o čerstvé potraviny, především maso, mléčné výrobky, ovoce, zeleninu a pečivo. „V detailu nákupního chování nicméně pozorujeme nuance v preferenci konkrétních potravin. Vnímáme regionální rozdíly například v oblíbených druzích pečiva, knedlíků, masných výrobků a podobně. Na tyto preference samozřejmě reagujeme a kromě nejrůznějších farem či malých vinařů máme v nabídce právě regionální pečivo,” vysvětlil šéf Košíku Jakub Šulta.
Na konci března rozšířil Košík.cz nabídku o dvoutýdenní speciály regionálních potravin, jako první se prodávaly farmářské produkty z farmy Ezon, Pěnčín, Struhy, DoRa, Křemešnické maso, moštárna Zemcheba, výrobce bylinných nápojů Fentimans, Bohemia olej nebo bio pekárna Zemanka.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
