Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Košík.cz reorganizuje marketing, Tomeš odchází

E-shop s potravinami Košík.cz oznámil reorganizaci svého marketingového týmu. Ten bude od září nově spadat pod přímé vedení generálního ředitele Tomáše Jeřábka. Dosavadní post marketingového ředitele opustil po vzájemné domluvě Ondřej Tomeš, který marketing vedl od loňského spojení Košíku s Koloniálem a teď se má věnovat vlastním projektům. Zároveň došlo k vytvoření nových pozic brand a performance manažera. Obsadila je dvojice, s níž každý má zkušenost z konkurenčního, zavedenějšího projektu Rohlik.cz.

Vendula Resová

Vendula Resová

Brand manažerkou se stala Vendula Resová, která své více než desetileté zkušenosti s e-commerce sbírala v e-shopu Mall.cz a dalších projektech E-commerce Holdingu skupiny Rockaway. Zároveň se podílela na budování značky a spuštění e-shopu s potravinami Kolonial.cz, který se posléze spojil s Košík.cz. Následně působila jako brand manažerka e-shopu s potravinami Rohlík.cz. „Mám jasnou představu, jak by se měl Košík.cz v blízké budoucnosti profilovat. Chceme z něj mít přátelskou a svěží značku, která svým přístupem a příběhem dokáže strhnout každého zákazníka – od českých rodin po foodie experty,“ uvedla. 

Tomáš Bzirský

Tomáš Bzirský

Pozici performance manažera obsadil Tomáš Bzirský. V minulosti působil v e-commerce týmu Českých aerolinií, kde zodpovídal za online marketing napříč všemi trhy. Následně byl několik let marketingovým manažerem e-shopu Rohlík.cz. V Košík.cz povede tým zaměřený na zákaznicky orientovaný výkonnostní marketing. „Každý z nás je jiný, máme jiný životní styl, jiné potřeby a tomu se musí Košík jako služba umět přizpůsobit v nabídce i způsobu komunikace. A začneme tím, že správná sdělení osloví ve správný čas správné lidi,“ plánuje.