Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Košík.cz testuje rozvoz hotových jídel, začal nabídkou čerstvého sushi

Online supermarket Košík.cz zařazuje do nabídky sedm sushiboxů, chce si tím otestovat doručování hotových jídel. Sushi připravil Košík.cz ve spolupráci s Wasabisushi.cz. V nabídce jsou i varianty pro vegetariány a vegany. Ceny setů se pohybují od 139 do 189 Kč. Pokud by se koncept osvědčil, Košík.cz nevylučuje zavedení vlastní privátní řady ve spolupráci s některým ze známých bister. Nabídka by kromě obědů a večeří mohla pokrývat například předpřipravené snídaně nebo svačiny.

„Zařazením čerstvého sushi do nabídky testujeme možnosti segmentu čerstvých hotovek – tedy jídel, která doručíme takřka ihned po vyrobení. Naše logistika a kontrola kvality je na tak vysoké úrovni, že by byla škoda toho nevyužít. Čerstvá jídla dokážeme sezonně obměňovat a přizpůsobovat požadavkům zákazníků, rádi bychom takto například zprostředkovávali nejen aktuální gastronomické trendy, ale prodávali i běžné domácí chuťovky,“ dodává Jakub Šulta, šéf Košíku.

Konkrétní názvy bister Košík.cz neuvádí. „V případě bister už vedeme průběžná jednání a sami samozřejmě jejich kuchyni testujeme, stejně tak oslovujeme kuchaře. Je to spíš oboustranné zkoumání možností, je pro nás samozřejmě zajímavé zamyslet se i nad možnou spoluprací v případě, kdy jsme podnikem sami osloveni,“ doplnil Šulta. Zatím se prý ukazuje, že největší zájem by mohl být o klasická česká jídla – polévky, omáčky, guláše, pomazánky.

Konkurenční e-shop Rohlik.cz prodává předpřipravená hotová jídla pod vlastní značkou od loňského ledna. V nabídce má polévky, indickou kuchyni, těstoviny, bezmasá jídla, ale také právě sushi sety.