Online supermarket Košík.cz představil svou novou privátní značku, která nese název Authentic by Košík.cz. Jako první ji ponese nová řada zchlazených hotových jídel, do budoucna se přidají další kategorie - trvanlivé potraviny, čerstvé masné výrobky, sýry, oleje, koření i nápoje. Nová privátka cílí podle Košíku na ty, kteří hledají kvalitní potraviny typické pro světovou i lokální gastronomii, aniž by museli chodit do specializovaných obchodů. Mezi privátními značkami Košíku se stane novou vlajkovou lodí, nabízející desítky produktů napříč celým portfoliem.
„Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů,“ uvedl Tomáš Jeřábek, šéf Košíku.
Co se týče hotových jídel pod privátkou Authentic, každá porce bude mít svého konkrétního garanta, šéfkuchaře. Šokově zachlazené indické speciality připraví Vijay Chandran, asijské Aung Myo Min, vegetariánské Hamed Mali a středozemní Raed Mali. Každé balení kromě jména výrobce bude obsahovat určení původu potraviny nebo receptury včetně regionálního rozlišení. „Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit,“ podotkl Jeřábek.
Už předloni internetový prodejce Košík.cz začal testovat rozvoz hotových jídel, služba akcelerovala při letošních omezeních kvůli koronaviru. Nově tam přibyly šokově zchlazené, tedy bez konzervantů, pokrmy od Kolkovny z Manifesto Marketu. Pod značkou Authentic teď přibudou dvě desítky pokrmů, světové kuchyně a vegetarinánských. Cílem Hotovek je do konce roku ztrojnásobit počet zákazníků a významně rozšířit závozovou oblast, hlavně kolem Prahy. „Chceme konkurovat běžné domácí kuchyni,“ řekl nedávno Médiáři ředitel Košíku.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
