V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Košík.cz uvádí svou první privátní značku, pivo Koledník

Pivo Koledník od Košíku

Pivo Koledník od Košíku

E-shop s potravinami Košík.cz představil svůj první privátní výrobek. Limitovaná edice 1.400 lahví 14,5° piva Koledník, které pro Košík uvařil řemeslný Pivovar Bizon ze západočeských Čižic, bude k dispozici v období velikonočních svátků. První lahve je možné koupit už nyní.

Koledník je uvařen v pivním stylu Märzen. Ten se původně vařil jako úplně poslední várka piva v předjaří, než se jarní teploty vyšplhaly příliš vysoko. V době bez strojního chlazení a s mnoha divokými kvasinkami ve vzduchu totiž už nebylo možné pivo vařit. Spodně kvašený Märzen vznikl v letech 1871 až 1872 a jeho receptura je odvozena od dnes už v podstatě zaniklého pivního stylu vídeňského ležáku.