Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Košík.cz uvádí svou první privátní značku, pivo Koledník

Pivo Koledník od Košíku

Pivo Koledník od Košíku

E-shop s potravinami Košík.cz představil svůj první privátní výrobek. Limitovaná edice 1.400 lahví 14,5° piva Koledník, které pro Košík uvařil řemeslný Pivovar Bizon ze západočeských Čižic, bude k dispozici v období velikonočních svátků. První lahve je možné koupit už nyní.

Koledník je uvařen v pivním stylu Märzen. Ten se původně vařil jako úplně poslední várka piva v předjaří, než se jarní teploty vyšplhaly příliš vysoko. V době bez strojního chlazení a s mnoha divokými kvasinkami ve vzduchu totiž už nebylo možné pivo vařit. Spodně kvašený Märzen vznikl v letech 1871 až 1872 a jeho receptura je odvozena od dnes už v podstatě zaniklého pivního stylu vídeňského ležáku.