V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Košík.cz zahájil další expanzi, spustil rozvoz do Mladé Boleslavi

Dosah rozvozu z online supermarketu Košík.cz

Dosah rozvozu z online supermarketu Košík.cz

Online supermarket Košík.cz chystá expanzi do nových regionů. Nově začíná obsluhovat Mladou Boleslav a přilehlé Kosmonosy, s dosahem do 20.000 domácností a zhruba 50.000 obyvatel. Boleslav se stane zastávkou na liberecké trase, kam Košík.cz rozváží už několik let.

Zákazníci Košíku si budou moci objednat doručení mezi 7. a 21. hodinou, doprava u nákupů do 1.200 Kč je zpoplatněna částkou 29 nebo 39 Kč podle termínu, nad 1.200 Kč je pak stejně jako ve zbytku závozových oblastí zdarma. Objednávky, které budou přijaté dopoledne, doveze Košík ještě tentýž den do tří hodin, odpolední pak doručí následující den.

„Nový region se stává první v řadě plánovaného rozšiřování závozových oblastí pomocí nového modelu precizní expanze,“ uvádí Tomáš Jeřábek, šéf e-shopu s potravinami ze skupiny Mall Group. Do konce roku by se měl Košík objevit ještě v dalších městech a obcích. „Díky synergiím s naší B2B službou Profi Košík se nám navíc vyplácí zaměřovat se i na oblasti, které mají sice menší počet domácností, ale velké množství firemních provozů nebo gastronomických zařízení, jako jsou restaurace, jídelny nebo kavárny,“ uvádí Jeřábek.

Košík.cz jako e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost nabízí přes 15.000 položek. Nabídka zahrnuje také produkty řetězců Delmart, Iceland či Winefood. V dosahu rozvozu jsou čtyři miliony zákazníků v Praze a ve středočeských městech, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku i v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.