Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Kosorín z Adformu jde do Seznamu rozvíjet Sklik

Dominik Kosorín

Dominik Kosorín

Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele reklamní divize Seznamu, nastupuje na pozici programmatic manager Dominik Kosorín. Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik.

„Pomůže nám se strategickým rozvojem obsahové sítě Sklik, která patří mezi nejvýnosnější služby Seznamu, a s produktovými inovacemi pro inzerenty. Už druhým rokem totiž pracujeme na transformaci reklamních systémů,“ uvedl Ondřej Krišica.

Kosorín přichází z pražské pobočky dánské technologické společnosti Adform, kde působil na pozici platform solutions team Lead. Pracoval i v Czech Publisher Exchange jako head of yield & data. Vystudoval Marketing & Strategy na Warwick Business School a obor Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je autorem knih Introduction to Programmatic Advertising a Data in Digital Advertising.