Jak zjistil deník E15, obchodní dům Kotva je nově od února ve vlastnictví realitního podnikatele Václava Skaly. Ještě předtím obchodní dům na pražském Náměstí Republiky oznámil, že po vzoru obchodů v Londýně chce cílit na čínské turisty, jejichž návštěvy Česka každoročně narůstají, a proto si zajistil i název v čínštině. Bude se psát jako 高特瓦, vyslovuje se „kou-k-ua“, čímž má připomínat českou výslovnost Kotvy. Doslovný překlad údajně zní „výjimečná a s vysokou kvalitou“. „Slogan, který se nyní bude používat při každé příležitosti oslovení čínského turisty, by se pak dal přeložit jako Nakupujte a budete příjemně překvapeni,“ oznámilo zastoupení obchodního domu.
S výběrem jména pomohl Konfuciův institut při Univerzitě Palackého v Olomouci. Ten asistuje i s dalšími prvky kampaně, jako je spuštění uvítací stránky v čínštině. Číňani si tam mohou přečíst o rozdílech ve velikostech oblečení mezi Evropany a Asiaty, o pivní tradici nebo o ceněném českém skle. Další část strategie bude orientována na čínský Nový rok, kdy se v Kotvě představí tradiční čeští výrobci skla, oblečení, porcelánu, šperků nebo i květin. Interiér Kotvy mají doplnit orientačními tabulkami v čínštině. Kampaň využívá i průvodce a magazíny pro turisty.