Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

KPMG přidává webovou verzi magazínu Marwick

Česká kancelář poradenské společnosti KPMG přidává k tištěné verzi svého magazínu Marwick nově web. Magazín Marwick.cz slibuje byznysový pohled, delší texty vystavěné na kvalitní rešerši, rozhovory a původní data KPMG.

Tištěný magazín, který existuje čtyři roky, bude pokračovat, vycházet má dál v nákladu kolem 5.000 kusů (zhruba čtvrtinu odebírají přímo majitelé firem a top management), a to nepravidelně, dvakrát až třikrát ročně, v závislosti na akcích KPMG. Letos vychází v březnu, v červenci a v listopadu.

Aktuální vydání tištěného časopisu Marwick

Aktuální vydání tištěného časopisu Marwick

Koncept online magazínu staví na principech takzvané pomalé žurnalistiky (slow journalism). Autorům chce dávat na tvorbu víc času, než si mohou dovolit v klasických médiích. KPMG doufá, že přes web se materiály dostanou k širšímu okruhu čtenářů než prostřednictvím tisku. Online magazín rovněž zahrnuje možnost přihlásit se e-mailem k měsíčnímu odběru newsletteru. 

„Chceme nabídnout jinou perspektivu. Nemusíme se věnovat jen zdánlivě novému, můžeme si dovolit větší a kritický odstup. Příkladem je třeba headlinový text o futuristech. Budeme se věnovat také tématům, která zajímají ‚pracovníky skleněných budov‘, a běžné redakce je opomíjejí,“ přibližuje ambici magazínu Štěpán Kačena, marketingový manažer KPMG.

Redakci webu povede šéfka obsahového týmu KPMG Adéla Půrová. Mezi stálými spolupracovníky jsou novináři Zuzana Válková, Lukáš Vincent nebo Pavla Francová. Zapojí se i zaměstnanci KPMG, texty pro sekci právo budou psát advokáti z KPMG Legal. Designový návrh webu připravil ve spolupráci s agenturou Etnetera Motion Štěpán Prokop, který stojí za podobou tištěného Marwicku. Za technickou stránku odpovídal a spolupráci s digitální agenturou Pixman řídil Pavel Brom.