Nový cloudový nástroj Discovery umožňuje na jednom místě navrhovat a analyzovat zákaznické a zaměstnanecké interakce, procesy i technologie, které za nimi stojí. Česká kancelář KPMG s ním má globální ambice. Díky síti KPMG ho už teď využívají ve 12 zemích včetně Velké Británie, Itálie či Mexika.
Software je dostupný přes prohlížeč, spolupracovat v něm tedy mohou všichni členové týmu bez ohledu na to, odkud pracují. Nástroj využívá metodiku šesti pilířů KPMG Nunwood i dlouholeté zkušenosti tvůrců se zlepšováním zákaznické zkušenosti. Zároveň podporuje takzvaný integrovaný design firemní architektury.

Tomáš Potměšil
„Při navrhování KPMG Discovery jsme vycházeli z naší praxe s transformacemi a změnovými programy v předních firmách v Česku i zahraničí. Nástroj, který by spojoval zákaznický i technický pohled, na trhu chyběl, a tak jsme se rozhodli ho vytvořit,“ vysvětluje Tomáš Potměšil, šéf týmu Customer & Strategy v KPMG Česká republika.
KPMG plánuje nástroj průběžně rozvíjet. Do budoucna zvažuje zapojení neurovědeckých poznatků, integraci aplikací využívaných při agilních transformacích nebo virtuální realitu.
Vyzkoušejte si bezplatně dvoutýdenní demoverzi
Text je placenou propagací KPMG Česká republika

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
