KPMG spouští nástroj Discovery a cílí na globální trh

„Nástroj, jenž by spojoval zákaznický i technický pohled, tu chyběl, a tak jsme ho vytvořili.“

Nový cloudový nástroj Discovery umožňuje na jednom místě navrhovat a analyzovat zákaznické a zaměstnanecké interakce, procesy i technologie, které za nimi stojí. Česká kancelář KPMG s ním má globální ambice. Díky síti KPMG ho už teď využívají ve 12 zemích včetně Velké Británie, Itálie či Mexika.

Software je dostupný přes prohlížeč, spolupracovat v něm tedy mohou všichni členové týmu bez ohledu na to, odkud pracují. Nástroj využívá metodiku šesti pilířů KPMG Nunwooddlouholeté zkušenosti tvůrců se zlepšováním zákaznické zkušenosti. Zároveň podporuje takzvaný integrovaný design firemní architektury.

Tomáš Potměšil

Tomáš Potměšil

„Při navrhování KPMG Discovery jsme vycházeli z naší praxe s transformacemi a změnovými programy v předních firmách v Česku i zahraničí. Nástroj, který by spojoval zákaznický i technický pohled, na trhu chyběl, a tak jsme se rozhodli ho vytvořit,“ vysvětluje Tomáš Potměšil, šéf týmu Customer & Strategy v KPMG Česká republika.

KPMG plánuje nástroj průběžně rozvíjet. Do budoucna zvažuje zapojení neurovědeckých poznatků, integraci aplikací využívaných při agilních transformacích nebo virtuální realitu.

Text je placenou propagací KPMG Česká republika