Český výrobce uzenin z Krahulčí u Telče uvede na sezónní trh novou řadu grilovacích produktů. Řada Na gril nabídne zákazníkům několik druhů klobásek a klobás. O jednotný obalový design, který bude výrobky na pultech obchodů provázet, se postarala agentura Loosers. Pro ni se tak Krahulík stal novým klientem. Design doplní navazující komunikace.
„Našim cílem bylo zaujmout s výrobky na vysoce konkurenčním trhu produktů na grilování a již na samotných obalech jsme chtěli ukázat chutnost klobás a klobásek z Krahulčí,“ uvádí Vladimíra Popelářová, marketingová manažerka Krahulíku. „Kvalita krahuleckých produktů společně s kvalitní prezentací na obalech tak letos přispěla k zalistovaní širšího portfolia, než tomu bylo v minulých letech,“ doplňuje. Produkty z grilovací řady Krahulíka budou k dostání i v řetězcích Tesco a Kaufland.
„Připravili jsme moderní etikety s důrazem na kvalitu produktu, použité suroviny a jejich chuť. U nových produktů Švédské klobásy s kroupami a Krahulecké klobásy s čočkou jsme vypichovali i nižší obsah soli, tuku a kalorií. Zároveň jsme na obalech odrazili i tradici, se kterou v Krahulčí připravují uzeniny už téměř jedno století. Věříme, že dobrý design významně přispívá k lepším obchodním výsledkům,“ dodává Iva Bízová, creative CEO Loosers. Obaly vznikly inhouse, plně v produkci agentury.

Packaging nové řady Na gril

Packaging nové řady Na gril

Packaging nové řady Na gril

Packaging nové řady Na gril

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
