Na pozici e-mailing automation specialist českého nástroje pro chytrý e-mailing a automatizaci SmartEmailing nastupuje Jan Krčmář, který měl donedávna na starosti e-mailing a e-mailingovou automatizaci v e-shopu Kytary.cz (včetně 10 zahraničních trhů) a působil tam i jako senior copywriter. Krčmářovým cílem je tvorba automatizovaných scénářů pro klíčové zákazníky jako Vivantis, Heureka nebo Czech News Center a spolupráce na rozvoji nové automatizační platformy pro pokročilou marketingovou komunikaci.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere