
Markéta Tomanová
Kreativu v marketingové agentuře World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dřív působila v agenturách VCCP, C3 či Mark BBDO. Z pozice creative director má propojovat zkušenosti z klasické nadlinkové reklamy, online a obsahového marketingu a pomáhat rozšířit portfolio klientů i služeb, které agentura nabízí.
V uplynulých 10 letech pracovala ve velkých síťových i menších lokálních agenturách pro klienty Albert, Škoda Auto, Česká spořitelna, Mercedes-Benz, ČSOB či E.On. Dělala i pro festival Příběhy země (dřív Ekotopfilm).
Agentura WOO má za sebou pětileté působení na tuzemském trhu, kdy se zaměřovala na online kampaně na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Kreativní ředitelku přijímá v souladu se strategií růstu firmy a rozšiřování týmu o nové seniorní pozice v oddělení specialistů pod vedením execution directora Petra Kurze. „Kreativa je v dnešní době pro úspěch digitálních kampaní klíčová,“ podotýká šéf WOO Petr Srna.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
