Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová

Digitální agentura obsazuje seniorní pozici, hodlá posílit kreativu v rámci online kampaní.

Markéta Tomanová

Markéta Tomanová

Kreativu v marketingové agentuře World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dřív působila v agenturách VCCP, C3 či Mark BBDO. Z pozice creative director má propojovat zkušenosti z klasické nadlinkové reklamy, online a obsahového marketingu a pomáhat rozšířit portfolio klientů i služeb, které agentura nabízí.

V uplynulých 10 letech pracovala ve velkých síťových i menších lokálních agenturách pro klienty Albert, Škoda Auto, Česká spořitelna, Mercedes-Benz, ČSOB či E.On. Dělala i pro festival Příběhy země (dřív Ekotopfilm).

Agentura WOO má za sebou pětileté působení na tuzemském trhu, kdy se zaměřovala na online kampaně na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Kreativní ředitelku přijímá v souladu se strategií růstu firmy a rozšiřování týmu o nové seniorní pozice v oddělení specialistů pod vedením execution directora Petra Kurze. „Kreativa je v dnešní době pro úspěch digitálních kampaní klíčová,“ podotýká šéf WOO Petr Srna.

World of Online hledá lidi na pozice