Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Parma se zbaví podílu v Nydrle a jde do LiveSportu

Místo klasičtější reklamy se Antonín Parma bude věnovat sportovním datům online.

Antonín Parma

Antonín Parma

Dosavadní dlouholetý kreativní ředitel a spolumajitel agentur Nydrle a Nydrle+Semelak přechází na nově vzniklou pozici kreativního ředitele do společnosti LiveSport Martina Hájka (drží 85 %) a Jiřího Mareše (15 %). Má tam zbudovat interní kreativní tým, bude zodpovědný za brand management, rozvoj jednotlivých produktů a služeb a marketingovou komunikaci. LiveSport dodává sportovní data v online prostředí, udává, že tak obsluhuje 50 milionů uživatelů.

Parma v minulosti vlastnil 10% podíl v reklamní agentuře Nydrle, než se ji v roce 2011 rozhodla koupit nadnárodní komunikační síť WPP. Z plánované koupě nakonec sešlo. Pražskou firmu Nydrle momentálně ovládá její zakladatel Michal Nýdrle (má 75 %), Parmův podíl je 15 %, po 5 % mají manažerky Pavla Dúbravská a Kristina Poláková. Parma se svého podílu zbaví. „Z Nydrle i Nydrle+Semelak odcházím i z vlastnické struktury a aktuálně probíhá diskuse o celkovém vypořádání. Do LiveSportu nastupuju jako zaměstnanec a na jeho vlastnickém složení se nic nemění,“ přiblížil na dotaz Médiáře.
 
Loni se Parma podílel na sestavení interního kreativního týmu v O2. Zkušenosti má rovněž z dvouletého působení v agenturách G2/Grey a Hyro v Austrálii.