Kreativní týmy agentur Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL, které tvoří komunikační divizi skupiny Publicis Groupe, nově povede Kosta Schneider, kreativní ředitel ukrajinské Publicis Groupe. Z nově vytvořené pozice executive creative director zastřeší stávající kreativní ředitele skupiny, kterými jsou Petr Roth, Jan Lesák a Nikola Foktová, a bude s nimi spolupracovat na klíčových klientech a tendrech pro klienty jako Makro, Mondeléz, Krušovice nebo Sanofi.
Schneider působí v reklamě 18 let. Od roku 2019 zastává pozici chief creative director v ukrajinské pobočce Publicis Groupe a s agenturou Saatchi & Saatchi získal v letech 2019 a 2021 ocenění pro nejkreativnější agenturu Ukrajiny. Během své kariéry získal přes 200 ocenění z mezinárodních soutěží jako Cannes Lions, Andy, Red Dot nebo Eurobest a v řadě z nich byl i porotcem. Pracoval pro Nestlé, Mondeléz, LG Electronics či Coca-Colu. Novou roli bude Schneider zastávat současně se svou dosavadní pozicí v ukrajinském Publicisu.
„Chtěli jsme do našeho komunikačního pilíře přivést úspěšného kreativního ředitele ze zahraničí, který dokáže z pozice ‚vrchního kreativce‘ posunout úroveň našich kampaní o další stupínek výše,“ uvedl Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe pro střední Evropu.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
