Kreativní týmy Publicisu zastřeší Kosta Schneider

Schneider z ukrajinské pobočky Publicis Groupe tu přibral post executive creative director.

Jan Lesák, Nikola Foktová, Kosta Schneider, Petr Roth. Foto: Publicis Groupe

Jan Lesák, Nikola Foktová, Kosta Schneider, Petr Roth. Foto: Publicis Groupe

Kreativní týmy agentur Leo Burnett, Saatchi & SaatchiMSL, které tvoří komunikační divizi skupiny Publicis Groupe, nově povede Kosta Schneider, kreativní ředitel ukrajinské Publicis Groupe. Z nově vytvořené pozice executive creative director zastřeší stávající kreativní ředitele skupiny, kterými jsou Petr Roth, Jan LesákNikola Foktová, a bude s nimi spolupracovat na klíčových klientech a tendrech pro klienty jako Makro, Mondeléz, Krušovice nebo Sanofi.

Schneider působí v reklamě 18 let. Od roku 2019 zastává pozici chief creative director v ukrajinské pobočce Publicis Groupe a s agenturou Saatchi & Saatchi získal v letech 2019 a 2021 ocenění pro nejkreativnější agenturu Ukrajiny. Během své kariéry získal přes 200 ocenění z mezinárodních soutěží jako Cannes Lions, Andy, Red Dot nebo Eurobest a v řadě z nich byl i porotcem. Pracoval pro Nestlé, Mondeléz, LG Electronics či Coca-Colu. Novou roli bude Schneider zastávat současně se svou dosavadní pozicí v ukrajinském Publicisu.

„Chtěli jsme do našeho komunikačního pilíře přivést úspěšného kreativního ředitele ze zahraničí, který dokáže z pozice ‚vrchního kreativce‘ posunout úroveň našich kampaní o další stupínek výše,“ uvedl Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe pro střední Evropu.