Strategicko-kreativní agentura Aetna hlásí po dlouhých letech změnu na pozici šéfa kreativy. Michala Pavlíka nahrazuje Michal Rožek, který za 17 let v agentuře prošel pozicemi copywritera, strategic plannera, new business developera a v posledních dvou letech zastával pozici strategy directora. Budování a řízení značek jedenačtyřicetiletý Rožek posledních 10 let vyučuje na své alma mater, na Fakultě multimediálních komunikací na zlínské Univerzitě Tomáše Bati.
„Zatímco v minulosti jsme se hodně orientovali na klienty v segmentu B2B a IT, v posledních letech se nám daří i u velkých a rychloobrátkových klientů. S oblibou říkám, že jsme jakýmsi Leicesterem v Premier League, který bez lobbistických vlivů a nadnárodního zázemí dokáže hrát vyrovnanou partii s těmi nejlepšími,“ tvrdí o agentuře nový kreativní ředitel Rožek.
„Před třemi lety jsme se proměnili z komunikační agentury v agenturu strategicko-kreativní. Chtěli jsme tím vyslat klientům, partnerům, ale i našim vlastním lidem jasný signál, v čem je naše nejvyšší přidaná hodnota a jak u nás v Aetně kreativu vnímáme. Že chceme dělat velké brandové příběhy, vyprávět konzistentně příběhy značek, dotahovat velké kreativní ideje do každodenního obsahu a umět všechno zacílit, změřit a vyhodnocovat,“ říká Pavel Doležal, majitel agentury se sídlem v Brně.
„Znamenalo to výrazně změnit interní procesy i bolestivě osekat portfolio klientů, ale poslední měsíce ukázaly, že jsme si procesně i ekonomicky opravdu výrazně pomohli. Michal Rožek z mého pohledu dokonale reprezentuje tuhle proměnu. Stráví více než sto dnů v roce přímo ‚v terénu‘, vnímá potřeby klientů, má sociologické přesahy a zároveň dokáže uřídit naše procesy tak, aby výstupy odpovídaly očekáváním,“ předsvědčuje šéf Aetny.
Agentura pracuje pro značky Ostravar, Stihl, Lina, Cool, Vinea, Braník nebo Vest.