Kreativním ředitelem Dentsu Creative je Ondřej Zvoníček

Zvoníček nahrazuje Troye Palmera, který na pozici creative director působil poslední rok.

Ondřej Zvoníček

Ondřej Zvoníček

Novým creative directorem agentury Dentsu Creative (dřív Isobar) ze sítě Dentsu se k 1. únoru stal Ondřej Zvoníček. Nahrazuje Troye Palmera, který na této pozici působil poslední rok. Jako nový šéf kreativního oddělení povede Zvoníček týmy a projekty klientů jako Generali Česká Pojišťovna, KHNP, SazkaBet nebo značek z portfolia Heineken.

V agentuře je už skoro dva roky. V minulosti působil na pozici art directora v reklamních agenturách Wunderman Thompson, VMLY&R, Ogilvy nebo WMC Grey a podílel se na kampaních pro klienty Heureka, Komerční banka, Innogy, Microsoft nebo Nestlé Česká republika. Šéfem Dentsu Creative je Radim Kameník.