V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Kreativním ředitelem Etnetera Motion je Soška

Petr Soška

Petr Soška

Po čtyřletém působení v agentuře Etnetera Motion přebírá Petr Soška roli kreativního ředitele. Na pozici střídá Michala Bubeníčka, který se má víc soustředit na rozvoj služeb agentury, strategie klientů a zahraniční spolupráce. „Chceme se víc soustředit na projekty, kde se můžeme podílet na tvorbě obchodních záměrů klienta. Petr je matador s devatenáctiletou praxí v reklamní komunikaci i budování vlastní značky. S Michalem budou mít za úkol líp propojit tyto záměry s kreativními službami agentury,“ vysvětluje Václav Peterka, managing director Motionu.

Motion ve skupině Etnetera zajišťuje digitální komunikaci značek, věrnostní programy a e-learningová řešení pro značky Beiersdorf, Škoda Auto, Stock Plzeň, Rossmann, Tchibo nebo PepsiCo.