Digitální fullservisová agentura LCG New Media, digitální divize poradenské firmy LCG 360° Consulting, nabrala víc klientů, rozšiřuje proto tým. Kreativním ředitelem (creative director) se nově stal Petr Koubek, na pozici senior community manager se zodpovědností za kampaně na sociálních sítích se přesouvá Daniela Suchanová.
Koubek dosud dělal v digitální agentuře Motion Media, respektive nástupnické Etnetera Motion. Působil také jako editor a redaktor v České televizi, také v Mladé frontě Dnes a Českém rozhlasu. Zodpovídá za program pravidelné přehlídky krátkých filmů iShorts a píše scénáře (pořady Naše tradice a Národní klenoty vysílané na ČT, krátký film Lesapán).
„Pro velkou část portfolia našich klientů děláme strategie a kampaně na sociálních sítích, obsazení pozice kreativního ředitele bylo logickým vyústěním rozvoje agentury. Petr bude důležitým článkem v přípravě kreativních nápadů a směřování kampaní klientů. Daniela působí v agentuře už tři roky, proto se teď posunuje na seniorní pozici a povede tým community managerů,“ přiblížil ředitel agentury Vojtěch Lambert.
LCG New Media pracuje pro šest značek Omega Pharma, Bubbleology, Galerii Harfa, slovenský youtuberský festival U Fest, BTL, Beehive, VW Wachal, Inventi a další firmy. V jeho referencích jsou Česká spořitelna, Asus, Tour Espana, pojišťovna ERV, Ergo, Ferring nebo České energetické centrum.