Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Kreativním ředitelem Leo Burnett se stal Mareš

Martin Mareš

Martin Mareš

Kreativní agentura Leo Burnett Praha po více než deseti letech mění kreativní vedení. Novým kreativním ředitelem se k 19. březnu stává Martin Mareš. Ten od loňského podzimu působil v Leo Burnett jako digital creative grouphead, předtím pracoval jako creative director v agentuře Triad Advertising. Dosavadní kreativní ředitel “Burnettů” Martin Pasecký se přesouvá do role nazývané senior idea maker v rámci Leo Burnett Praha a skupiny Publicis One, oznámilo vedení agentury.

V Česku stále přetrvávají dva typy agentur.  Ty, které vycházejí ze starého nadlinkového modelu, kde storyline pro televizi řídí všechno, co se uděje v jiných kanálech. A pak digitální agošky, které to mají přesně naopak a nadlinku se za chodu doučují. Chci dál budovat dobře fungující ‘idea-centrickou’ agenturu, která nápady umí rozvíjet napříč relevantními kanály. To mimo jiné znamená, že je všechny zná a umí efektivně využívat. Oporu vidím v dobře fungujícím hubu Publicis One,” prohlásil Mareš.

“Martin je rozkročen ideálně mezi oběma světy. Má za sebou dlouhou kariéru jako webař, online kreativec a online designér, a také jako idea maker řady velkých kampaní,” doplnil managing director Leo Burnett Martin Klčo.