V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Kreativním ředitelem Leo Burnett se stal Mareš

Martin Mareš

Martin Mareš

Kreativní agentura Leo Burnett Praha po více než deseti letech mění kreativní vedení. Novým kreativním ředitelem se k 19. březnu stává Martin Mareš. Ten od loňského podzimu působil v Leo Burnett jako digital creative grouphead, předtím pracoval jako creative director v agentuře Triad Advertising. Dosavadní kreativní ředitel „Burnettů“ Martin Pasecký se přesouvá do role nazývané senior idea maker v rámci Leo Burnett Praha a skupiny Publicis One, oznámilo vedení agentury.

V Česku stále přetrvávají dva typy agentur.  Ty, které vycházejí ze starého nadlinkového modelu, kde storyline pro televizi řídí všechno, co se uděje v jiných kanálech. A pak digitální agošky, které to mají přesně naopak a nadlinku se za chodu doučují. Chci dál budovat dobře fungující ‘idea-centrickou’ agenturu, která nápady umí rozvíjet napříč relevantními kanály. To mimo jiné znamená, že je všechny zná a umí efektivně využívat. Oporu vidím v dobře fungujícím hubu Publicis One,“ prohlásil Mareš.

„Martin je rozkročen ideálně mezi oběma světy. Má za sebou dlouhou kariéru jako webař, online kreativec a online designér, a také jako idea maker řady velkých kampaní,“ doplnil managing director Leo Burnett Martin Klčo.