Kreativní agentura Leo Burnett Praha po více než deseti letech mění kreativní vedení. Novým kreativním ředitelem se k 19. březnu stává Martin Mareš. Ten od loňského podzimu působil v Leo Burnett jako digital creative grouphead, předtím pracoval jako creative director v agentuře Triad Advertising. Dosavadní kreativní ředitel „Burnettů“ Martin Pasecký se přesouvá do role nazývané senior idea maker v rámci Leo Burnett Praha a skupiny Publicis One, oznámilo vedení agentury.
V Česku stále přetrvávají dva typy agentur. Ty, které vycházejí ze starého nadlinkového modelu, kde storyline pro televizi řídí všechno, co se uděje v jiných kanálech. A pak digitální agošky, které to mají přesně naopak a nadlinku se za chodu doučují. Chci dál budovat dobře fungující ‚idea-centrickou‘ agenturu, která nápady umí rozvíjet napříč relevantními kanály. To mimo jiné znamená, že je všechny zná a umí efektivně využívat. Oporu vidím v dobře fungujícím hubu Publicis One,“ prohlásil Mareš.
„Martin je rozkročen ideálně mezi oběma světy. Má za sebou dlouhou kariéru jako webař, online kreativec a online designér, a také jako idea maker řady velkých kampaní,“ doplnil managing director Leo Burnett Martin Klčo.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
