V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Tehraniana nahradí v čele kreativců Mather Advertures Claudiu Dobrita

Claudiu Dobrita

Claudiu Dobrita

Novým kreativním ředitelem reklamní agentury Mather Advertures je Claudiu Dobrita. Čtyřiatřicetiletý Rumun začínal v agentuře Leo Burnett, po čtyřech letech přešel do Grey Bukurešť, kde byl během necelého roku jmenován kreativním ředitelem, později přestoupil do DRAFTFCB Rumunsko. Má ceny z národních a mezinárodních soutěží Golden Drum, Ad’OR, AdPrint, Effies, EACA Care Awards, Epica, Eurobest a Cannes Lions. Dobrita v Mather Advertures nahrazuje Josepha Aliho Tehraniana, který po 12 letech přešel do Kindred Group.